首頁 | 宗旨 | 歷史焦點 | 老師歷史分享特區 | 我們的歷史足跡 | 活動花絮 | 歷史推介 
 


 
全年歷史焦點

幹事 (歷史達人組) 之簡介

大家好,我是歷史學會主席5H班魏嘉璐,很榮幸今年可以和大家一起在歷史學會中相聚。希望我們可以通過之後的合作讓歷史學會可以做到更好,讓很多人了解歷史和喜歡歷史。
主席:5H 魏嘉璐
 
Hello!!大家好我係今年歷史學會嘅副主席5H班王熙琳。

我加入歷史學會嘅原因除咗因為我選修課係雙史以外,因為我真係好鍾意關於歷史嘅嘢
特別係野史!所以希望可以同同學一齊探討關於歷史嘅嘢!!

副主席: 5H 王熙琳
 
大家好,我係5H班嘅薛詠怡。今年我係財政希望大家唔好嚇親,雖然我數學只有20分(我會盡力㗎啦),我真係好鍾意中國歷史㗎,因為有着好多同而家唔一樣嘅傳統習俗,我覺得真係好有趣特別係好期待學婦女史。
財政: 5H 薛詠怡
 
大家好,我是4S班的李世愉,是今年總務,加入的原因為是特別喜歡歷史,希望可以跟各位志同道合的人做朋友。
總務: 4S 李世榆
 
大家好,我是4K班吳冠豐。希望加入歷史學會,可以參加不同活動,認識多謝朋友,擴寬自己歷史視野。
文書:4K 吳冠豐
 
大家好,我是3H李寶寧,我參加歷史學會是因為我從小便喜歡歷史,希望能夠從不同活動中了解更多歷史事務。
幹事:3H 李寶寧
 




Copyright c 2011 S.K.H. Li Fook Hing Secondary School 版權所有 不得轉載  .